Marka Değerleri

1966 yılında şirket ilkeleri adı altında belirlediğimiz değerler bugün de markamızın temelini oluşturmaktadır. Marka değerleri şirket kültürümüzü oluşturan ruhu, ortamı ve davranış şekillerini biçimlendirerek, performansımızın temelini oluşturur. Değerlerimiz birarada markamızın karakteristik profilini betimlemektedir. Tüm marka değerleri Viessmann kültürünü oluşturan ruhu ve davranış biçimini temsil eder.

Gemeinsam

Birlikte

Müşterilerimizle ilişkimiz partnerlik olarak ifade edilir ve ortak başarı hedefiyle dürüstlük üstüne kurulmuştur. Çalışanlarımıza gelişim imkanları tanınmaktadır.

Verantwortlich

Sorumlu

Ekonomik, ekolojik ve sosyal sorumluluğumuz bilincindeyiz. Hedefimiz iklim ve doğal yaşam alanlarının korunmasıdır.

Innovativ

Yenilikçi

Sektörümüzün teknolojik öncüsüyüz. Gelecekte de ısıtma tekniğinin gelişimini belirleyenlerin arasında yer alacağız.